Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Brak komentarzy

Zasmakuj French Touch

Zasmakuj French Touch

| On 20, Wrz 2016

Aż dwadzieścia dni zakupowego szaleństwa z produktami prosto znad Sekwany. Kompilacja francuskiej muzyki w aranżacjach młodych artykułów i znakomite wykonania piosenek francuskich gwiazd. A do tego uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej z koncertem Natalii Nykiel i Antka Smykiewicza oraz najsłynniejszego francuskiego kabaretu Lido de Paris. To wszystko czeka nas podczas drugiej kampanii French Touch. Niech tej jesieni Francja zawita w Polsce!

Co to French Touch?

French Touch, czyli święto Francji w Polsce to inicjatywa, którą podjęła Ambasada Francji oraz agencja Cryptone.

„Od czerwca prowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną. Mówiliśmy Polakom o kulturze, kuchni, modzie, urodzie i designie, czyli wszystkim tym, co składa się na wyjątkowy francuski styl życia – tłumaczy Agnieszka Stańczyk dyrektor agencji Cryptone w Polsce. – Teraz French Touch wkracza w swoją finałową fazę. Razem z naszymi Partnerami przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji na zbliżającą się jesień – dodaje.”

Inauguracja i partnerzy akcji

Dokładnie 21 września startuje ogólnopolska akcja handlowa, której nie sposób przegapić! Do 10 października w całej Polsce skorzystacie z atrakcyjnych ofert oraz promocji na francuskie produkty, które zostały przygotowane przez partnerów programu.

Carrefour

„Carrefour jako jeden z największych francuskich inwestorów na polskim rynku inicjuje i wspiera szereg wydarzeń promujących kulturę francuską w Polsce – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska. – Po raz drugi zostaliśmy głównym partnerem akcji French Touch. Zapraszamy wszystkich Klientów od 21 września do 3 października do odkrywania oferty produktów francuskich w hipermarketach i wybranych supermarketach Carrefour – dodaje.”

Président

„W podróż po smakach Francji zabierze nas także Président, najbardziej rozpoznawalna marka francuskich serów. – Nasz udział w French Touch wiąże się z marką Président – światowego lidera na rynku serów. Marka ta nierozerwalnie związana jest z francuską kulturą kulinarną i gastronomiczną. W ramach akcji każdy będzie mógł spróbować bogactwa smaku serów dzięki szerokiej  gamie  produktów, jakie przygotowaliśmy – zapewnia Aleksander Czepelewski, Dyrektor Marketingu Strategicznego.”.

VISUAL FT 2016 pion i poziom.indd

Muzyczna odsłona French Touch

French Touch to nie tylko akcja handlowa. To także solidna porcja francuskiej kultury. W tym roku do inicjatywy French Touch dołączył Universal Music Polska, aby w ten sposób zaprezentować wyjątkową kompilację francuskich utworów CD. To krok w kierunku wspólnego dialogu między Polską a Francją. Na płycie znajdują się polskie wersje francuskich piosenek wykonane przez Natalię Nykiel i Antka Smykiewicza. Kompilacja French Touch zawiera także utwory najważniejszych gwiazd z obecnych list przebojów radiowych Francji i Polski: Indila, John Mamann, Stromae, Louane, Kendji Girac, a także słynnej wokalistki Jane Birkin, której znany duet z Sergem Gainsbourg – „Je T’aime,…Moi Non Plus” jest definicją francuskiej piosenki o miłości.

Zwieńczenie French Touch

Zwieńczeniem święta Francji w Polsce jest uroczysta gala 7 października w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. Na deskach opery wystąpi gama artystów takich jak: Natalia Nykiel, Antek Smykiewicz, Bemy, Claudio Capeo, Claire Keim, Nolwenn Leroy oraz Lido de Paris – najsłynniejszy francuski kabaret.

Widowisko zostanie urozmaicone pokazami modowymi oraz filmowymi, w tym reportażem o Korsyce widzianej z lotu ptaka. Cały spektakl zostanie wyemitowany przez jeden z ogólnopolskich kanałów telewizyjnych.

Wszystkich szczegółów, których dowiedzieliśmy się na warszawskiej konferencji w Ambasadzie Francji nie zdradzamy – warto samemu odkrywać niespodzianki!

Napisz komentarz

Projekt i realizacja: pisanczuk.com