Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Brak komentarzy

Marzenie fryzjerskie w skali makro

Marzenie fryzjerskie w skali makro

| On 10, Sie 2015

Najlepsze pomysły zaczynają się od pojedynczej wizji i marzenia. Tak przedstawiają się historie mistrzów sportu i światowych przedsiębiorców. Dziś skupimy się na drugiej grupie i jej przedstawicielu z branży fryzjerskiej. Farouk Shami to wizjoner, który z zamiłowania do kobiet, stworzył prawdziwe imperium kosmetyczne.

Początkowe założenia

W swoich zamierzeniach, inicjator skupiał się na dostarczeniu kobietom tego, co najlepsze. Mowa szczególnie o bezpiecznych dla zdrowia kosmetykach oraz narzędziach do stylizacji, których bazą będzie nowoczesna technologia produkcji. Mając jedynie 1000 dolarów w kieszeni i ambitne wizje, rozpoczął budowę swojego dzieła – Farouk Systems.

Gigantyczne postępy

Liczne badania, analizy składu oraz technologii wytwórczej zaowocowały efektami, o których sam twórca nie śmiał nawet marzyć. Od 2001 roku marka Farouk Systems jest liderem dostarczającym nanotechnologię klientom w salonach piękności. W tym samym roku technologia ceramiki molekularnej została fundamentem żelazka do włosów CHI Ceramic Hairstyling Iron. Innowacja polegała na dostarczeniu energii cieplnej w głębokiej podczerwieni wraz jonizowaną wilgotnością. Dzięki temu włosy były podgrzewane i nawilżane od środka, co znacznie zminimalizowało uszkodzenia podczas prostowania. Przełomowe okazały się odkrycia w zakresie koloryzacji. Ustalono, że intensywnie czerwone odcienie nie były absorbowane głęboko do trzonu włosa, przez co szybciej blakły. Rozwiązaniem tego problemu okazał się produkt CHI Infra Red. Lata 2005 – 2006 to moment, w którym promowano „nanosrebro”. Substancję stosowano do redukcji mikroorganizmów, które mogłyby przenosić się z jednego klienta na drugiego, promując tym samym zdrowe środowisko w salonie piękności. Samo „nanosrebro” okazało się wsparciem dla rynku lakierów do paznokci.

Farouk Systems Polska

Marka to polski dystrybutor amerykańskich produktów kosmetycznych oraz narzędzi fryzjerskich firmy Farouk Systems Group, która należy do światowego rynku kosmetycznego. Przygotowane propozycje w przeciwieństwie do alternatywnych odpowiedników – nie emitują szkodliwego dla zdrowia promieniowania, a przy tym mają dobroczynny wpływ na kondycję samych włosów. Dzięki temu innowacje zostały wprowadzone również na polski rynek, wykorzystując elementy ceramiczne, technologię jonizującą, podczerwień i naturalny jedwab.

Najbardziej rozpoznawalny produkt

Czy wiecie, że jedwab do włosów Silk Therapy to produkt, który trzy lata z rzędu zdobył tytuł: najlepszy produkt wygładzający włosy oraz najlepszy produkt do stylizacji, przyznany przez czytelniczki magazynu „Allure” oraz „Glamour” w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w markowej ofercie znajduje się cała gama produktów, w tym szampony, odżywki, maski z linii BioSilk, CHI, a dalej także kosmetyki do koloryzacji i trwałego prostowania włosów. Uzupełnieniem oferty są akcesoria fryzjerskie. To wszystko można znaleźć na oficjalnej stronie polskiego dystrybutora hurtowego http://www.farouk.pl/.

fot. pinterest.com

Napisz komentarz

Projekt i realizacja: pisanczuk.com